Join Us on Facebook

Gamezertruth-حقيقه القيمزير لنشر كل حقائق مايجرى في القيمزير من ظلم واستغلال GAMEZER - Billiards

Friday, June 20, 2014

عقرب الهلاك يتكلم ::::::: وغالي الرخيص وخالد الجربوع يتألم

انا دلوقتي مش هتكلم  بس الموضوع علي واحد معانا بالقيمزر النك حقه غالي الاثمان بسس هو غالي الرخيص هذا يحقد ع الناس ويشوف اي حد يكلم بنت يروح للبنت يقول لها هذا مو كويس وفنن كلام من راسو لانة مش كامل واشياء  كثيرة ناقصه فيه وجاهل ومايعرف شيء هو عندو 37 عام متزوج ومعه بنت وطفل امو كانت تخون ابوه من زمان مع السواق راح ابوه طلق اموو هو مسكين طلع من البيت اما شاف خيانة امو ل ابوه الخروف هرب من البيت علشان الفضيحه اتزوج واحده كانت تبيع موية في الاشارات طبعا مو عيب انها تبيع موية  بعد كذا اتعرف علي واحد معانا بروم 88 اسمو خالد الجربوع اللي هو LK معروف انو اكبر حقودي بالقيمزر وكذلك الامر حقودي وناقص اشياء كثيرة وجاهل تاريخ ومسوي حالو المحترم وهو اوسخ واحد بالقيمزر
اول م يشوف عموو عقرب الهلاك يخرص  ويسد بوزو بالصرماية اما غالي الرخيص انا دعست عليه وعملت فيديو  ليه بس مش عاجبني الفيديو لاني سويت الفييديو ع السريع المهم رسالة الي غالي الرخيص وخالد الجربوع اما  تتكلمو ياولاد الحرام  حاولو تقولو كلام  مظبوط وكلام صح  انا طبعا عايش في السعودية وعارف الاشكال بنت الوسخه دي لان احنا اسود شبعانه وغالي الرخيص وخالد الجربوع كلاب جعانه وطبعا احنا تاج علي روسهم وهما صراصير ندعسهم انا مش عاوز اشتم  انا افهمهم بسس مش يجرو ورا البنات زي الخرفان الجعانه وغالي اختفي من الروم يمكن طلق مراته او رفعت عليه دعوة طلاق وهو الحين تلاقيه بالسجن اما خالد الجربوع عاطل مش شغال  يجلس في سايبر يعني كوفي شوب يدخل النت بالساعه  لان مش عندو لاب توب  قولي ياجربوع وانا اعطيك لاب توب لو انك مش شغال تعال اوظفك ياجربوع اوسخ اتنين في القيمزر بجد لانهم حاقدين علي الناس  وخاصة روم 88 دلوع دعسس عليهم وبعد كده م اعطاهم وجهه وانا دعست عليهم اول م يشوفو اسم عقرب الهلاك في الروم يموتو من القهر علشان انا شخصيه مهمه لازم تلاقي حد حقود ليك  والحمد لله انا احترم اللي يحترمني  وفوق راسي اما غير كده  يشوف كلام ولا قبل شافو المهم مش عاوزين نخرج برا الموضوع  غالي الرخيص وخالد الجربوع انتبهو من عقرب الهلاك انا وقت م اتكلم  ياكلب انت وياه  طوب الارض بيرقص  فاهم ياحيوان ياتافهه ياحثالة القيمزر انت وياه ولا لا  اول موضوع تكلمت فيه بأدب الموضوع الثاني  هتشوفو كلام غريب  عليكم وتعلمو الحكي  وتعالو  ادخلو القيمزر واحترمو اسيادكم انا هنزل الفييديو بتاع غالي الرخيص وشكرا للمتابعين وكل واحد يشوف الحقيقه بالقيمزر ويلقي موضوع بكل شفافيه احنا بتوع الجديد  يابلد  التقليد  احلا مسا ع شباب الموقع الناس المحترمه اللي اعرفها  وتحياتي للجميع مع تحيات : عقرب الهلاك 

No comments:

Post a Comment

اكتب تعليقك وشاركنا اذا كنت ترا ان الموضوع جميل حينها اعجب بنا وشاركنا على جميع صفحاتنا على الشبكات الاجتماعيه

http://gamezertruth.blogspot.com/p/blog-page_12.html

http://gamezertruth.blogspot.com/p/blog-page_11.html

Disqus for Gamezertruth - Gamezerbilliards games-truths

مشاركة مميزة

كيف نبحث في هذا الموقع عن موضوغ او مقاله معينه - البحث في هذا الموقع ؟

ربما يتسأل البعض حول كيفيه البحث في هذا الموقع عن موضوع او مقاله معينه بحد ذاتها وللاجابه على هذا السؤال سوف اجيب عنه مع عده لقطات مصوره م...